www.gti.fi
GTi-Magazine - Tuning foorumi

OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 Omat tiedotOmat tiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Ei myynti- ja ostoilmoituksia. Tutustu palvelun käyttöohjeisiin.

Gtiihin haluttavia autoja...
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.gti.fi Foorumin päävalikko -> GTi-Magazine
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
S15
Aloittelija

LähetäLähetetty: Per Hel 22, 2008 5:00 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No höh Sad Vois sen silti esitellä Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
eyelid
Apua miten täältä pääsee pois?

LähetäLähetetty: Lau Hel 23, 2008 4:57 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sen joren keltasen vois esitellä siinä vaiheessa kun se esittää edes yhden ainoan onnistuneen driftin. Tuli kyseistä autoa kateltua viime kesänä harjotuksissa ja jatkuvasti se vaan pyöri ees taas, ja mutkiinkin se veti amisräkäsladia, eikä ollut driftissä ennen mutkaan tuloa sen kummemmin kuin kuin tuo keltanen silvia olisi pystynyt edes täysin mahdottomaan tehtävään eli vetämään driftissä kokonaisen mutkasarjan kun kilpailijat veti samaan aikaan koko halvatun radan läpi driftissä! Se on kyllä totta että mä en osaa määritellä sitä mitä on driftaus, mutta kovin hankalaa se näyttää dnsf.org -foorumin mukaan olevan jori the driftmasteriltakin, eli olemme täysin samalla viivalla driftauksen suhteen, vaikka mulla onkin etuveto Hyundai. Loppujen lopuksi muut joutu jorelle määrittelemään driftingin kun ei Jore jostain syystä pystynyt siihen millään tasolla. Ja muiden yleinen selitys hyväksyttiin driftingiksi. Todella hupaisaa.

Toisaalta driftstuylen sivulle mainitaan että tämän tiimin kokemuksena on esim. rata-ajoa jo edellisiltä vuosilta. Tosin niin on minultakin! Eli mä oon täysin tasavertanen ja yhtäpätevä osanottaja driftingskaboihin, koska olen suljetuilla alueillakin ajanut rata-ajoa! Woot? Mä en edes yritä ja silti jore the driftmasteria pystyy pistämään täysin halvalla ja kikattelemaan vierestä.

Jore, ennen mutkaa ollaan jo driftissä ja vedetään mutkasarja läpi isossa kulmassa eli amisladissa eli driftissä! Nyt sinäkin tiedät selittää driftingin muille. Wink

mut hei olihan siinä porukan komeimmat äänet, sen faktan täytyy joissain piireissä merkata paljonkin, mua lähinnä ärsyttää tollaset corolla dx -äänet ilman äänenvaimentimia. Kyllä teillä on halvat trikit joilla yritätte hämätä.

Ostaisitko sinäkin tälläiseltä häiskältä turbosarjan omaan nissaniisi?

Kyllä vain, MR eyelid on ollut katsomassa driftingiäkin kun ei oma etuvetohuihai taivu sellaiseen. Wink Mahdollisuuksien mukaan Jore osaa kuittailla mulle mun etuvetosesta autosta, mutta sitäkin pahaa pelkään.

Kia-Hyundai Club of Finland www.khcf.org
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Intense
Kunnon rakentelija

LähetäLähetetty: Lau Hel 23, 2008 5:32 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hmm, havaitsen kateutta ja jopa katkeruutta ilmassa. Mitä pahaa kyseinen henkilö on tehnyt sulle, silmäluomi, että ansaitsee tollaset arvostelut? Jos et itse parempaan luisutteluun pysty niin ei sulla ole oikeastaan oikeutta tuomita toista ja esittää ylijumalaa joka havaitsee jokaisen virheen. Katotaan sitten uudelleen, kun itse omistat silvian ja olet laittanut sen vastaavaan kuntoon..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
S15
Aloittelija

LähetäLähetetty: Per Hel 29, 2008 7:20 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voi sen mun mielestä silti esitellä. No driftasko vaikka Lehtosen Mikko viime kaudella Ventollansa hienosti ja pääsi lehteen Wink Ei Ventos tietty mitään vikaa oo Smile Mut Silvia silti esittelyyn!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Samza
Galleriakyylä

LähetäLähetetty: Per Hel 29, 2008 7:39 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

S15 kirjoitti:
Voi sen mun mielestä silti esitellä. No driftasko vaikka Lehtosen Mikko viime kaudella Ventollansa hienosti ja pääsi lehteen Wink Ei Ventos tietty mitään vikaa oo Smile Mut Silvia silti esittelyyn!!!
Ei huoh. Rolling Eyes Miten etuvetosella Ventolla voi driftata muuten kuin lumella käkkärin kanssa?
Subbariks hankkisin 75 mallisen taunuksen takavalon josta lähtee tehoa sellaset 69wattii ja rms tehoo joku 766nm
Takaisin alkuun
S15
Aloittelija

LähetäLähetetty: Per Hel 29, 2008 9:17 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei voikaan Smile Mut se oli lähinnä vertaus kuva Wink
Takaisin alkuun
S15
Aloittelija

LähetäLähetetty: Per Hel 29, 2008 9:24 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

samza tuning kirjoitti:
S15 kirjoitti:
Ei huoh. Rolling Eyes Miten etuvetosella Ventolla voi driftata muuten kuin lumella käkkärin kanssa?

Jos muuttaa takavetoseks Very Happy [/quote]
Takaisin alkuun
Vodka-Sergei
Aloittelija

LähetäLähetetty: Tor Kes 18, 2009 2:36 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olis aika khuulia nähdä vanha takavetolada tuunattuna GTi:ssä.
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.gti.fi Foorumin päävalikko -> GTi-Magazine Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Sivu 11 Yht. 11

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa