| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
S15 Aloittelija

|
Lähetetty: Per Hel 22, 2008 5:00 pm Viestin aihe: |
|
|
No höh Vois sen silti esitellä  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
eyelid Apua miten täältä pääsee pois?

Liittynyt: 26 Lok 2003 Viestejä: 2501 Paikkakunta: 3. Valtakunta
|
Lähetetty: Lau Hel 23, 2008 4:57 am Viestin aihe: |
|
|
Sen joren keltasen vois esitellä siinä vaiheessa kun se esittää edes yhden ainoan onnistuneen driftin. Tuli kyseistä autoa kateltua viime kesänä harjotuksissa ja jatkuvasti se vaan pyöri ees taas, ja mutkiinkin se veti amisräkäsladia, eikä ollut driftissä ennen mutkaan tuloa sen kummemmin kuin kuin tuo keltanen silvia olisi pystynyt edes täysin mahdottomaan tehtävään eli vetämään driftissä kokonaisen mutkasarjan kun kilpailijat veti samaan aikaan koko halvatun radan läpi driftissä! Se on kyllä totta että mä en osaa määritellä sitä mitä on driftaus, mutta kovin hankalaa se näyttää dnsf.org -foorumin mukaan olevan jori the driftmasteriltakin, eli olemme täysin samalla viivalla driftauksen suhteen, vaikka mulla onkin etuveto Hyundai. Loppujen lopuksi muut joutu jorelle määrittelemään driftingin kun ei Jore jostain syystä pystynyt siihen millään tasolla. Ja muiden yleinen selitys hyväksyttiin driftingiksi. Todella hupaisaa.
Toisaalta driftstuylen sivulle mainitaan että tämän tiimin kokemuksena on esim. rata-ajoa jo edellisiltä vuosilta. Tosin niin on minultakin! Eli mä oon täysin tasavertanen ja yhtäpätevä osanottaja driftingskaboihin, koska olen suljetuilla alueillakin ajanut rata-ajoa! Woot? Mä en edes yritä ja silti jore the driftmasteria pystyy pistämään täysin halvalla ja kikattelemaan vierestä.
Jore, ennen mutkaa ollaan jo driftissä ja vedetään mutkasarja läpi isossa kulmassa eli amisladissa eli driftissä! Nyt sinäkin tiedät selittää driftingin muille.
mut hei olihan siinä porukan komeimmat äänet, sen faktan täytyy joissain piireissä merkata paljonkin, mua lähinnä ärsyttää tollaset corolla dx -äänet ilman äänenvaimentimia. Kyllä teillä on halvat trikit joilla yritätte hämätä.
Ostaisitko sinäkin tälläiseltä häiskältä turbosarjan omaan nissaniisi?
Kyllä vain, MR eyelid on ollut katsomassa driftingiäkin kun ei oma etuvetohuihai taivu sellaiseen. Mahdollisuuksien mukaan Jore osaa kuittailla mulle mun etuvetosesta autosta, mutta sitäkin pahaa pelkään. _________________ Hyundai Scoupe GT '94
Kia-Hyundai Club of Finland www.khcf.org |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Intense Kunnon rakentelija

|
Lähetetty: Lau Hel 23, 2008 5:32 pm Viestin aihe: |
|
|
| Hmm, havaitsen kateutta ja jopa katkeruutta ilmassa. Mitä pahaa kyseinen henkilö on tehnyt sulle, silmäluomi, että ansaitsee tollaset arvostelut? Jos et itse parempaan luisutteluun pysty niin ei sulla ole oikeastaan oikeutta tuomita toista ja esittää ylijumalaa joka havaitsee jokaisen virheen. Katotaan sitten uudelleen, kun itse omistat silvian ja olet laittanut sen vastaavaan kuntoon.. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
S15 Aloittelija

|
Lähetetty: Per Hel 29, 2008 7:20 pm Viestin aihe: |
|
|
Voi sen mun mielestä silti esitellä. No driftasko vaikka Lehtosen Mikko viime kaudella Ventollansa hienosti ja pääsi lehteen Ei Ventos tietty mitään vikaa oo Mut Silvia silti esittelyyn!!! |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Samza Galleriakyylä

|
Lähetetty: Per Hel 29, 2008 7:39 pm Viestin aihe: |
|
|
| S15 kirjoitti: | Voi sen mun mielestä silti esitellä. No driftasko vaikka Lehtosen Mikko viime kaudella Ventollansa hienosti ja pääsi lehteen Ei Ventos tietty mitään vikaa oo Mut Silvia silti esittelyyn!!! | Ei huoh. Miten etuvetosella Ventolla voi driftata muuten kuin lumella käkkärin kanssa? _________________ Toyota Corolla 1.3 8v AE80 -84"Öljypoltin"
GGVK™ = Gti Gallerian virallinen Kyylä
| Taunusmarko kirjoitti: | | Subbariks hankkisin 75 mallisen taunuksen takavalon josta lähtee tehoa sellaset 69wattii ja rms tehoo joku 766nm |
|
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
S15 Aloittelija

|
Lähetetty: Per Hel 29, 2008 9:17 pm Viestin aihe: |
|
|
Ei voikaan Mut se oli lähinnä vertaus kuva  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
S15 Aloittelija

|
Lähetetty: Per Hel 29, 2008 9:24 pm Viestin aihe: |
|
|
| samza tuning kirjoitti: | | S15 kirjoitti: | Voi sen mun mielestä silti esitellä. No driftasko vaikka Lehtosen Mikko viime kaudella Ventollansa hienosti ja pääsi lehteen Ei Ventos tietty mitään vikaa oo Mut Silvia silti esittelyyn!!! | Ei huoh. Miten etuvetosella Ventolla voi driftata muuten kuin lumella käkkärin kanssa? |
Jos muuttaa takavetoseks [/quote] |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Vodka-Sergei Aloittelija
|
Lähetetty: Tor Kes 18, 2009 2:36 pm Viestin aihe: |
|
|
Olis aika khuulia nähdä vanha takavetolada tuunattuna GTi:ssä. _________________ Lada Samara 1300S 65bhp 2valve |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|